Bättre samarbete i kontaktcentret med Microsoft Teams

Webinar 2 juni

Henrik Byström, ansvarig på Microsoft för den moderna arbetsplatsen, och Ulf Wallin, säljchef på Enghouse Interactive kommer tillsammans att diskutera hur man på bästa sätt kan samarbeta i kontaktcentret med Microsoft Teams. Under webinariet kommer de lyfta fördelarna med Teams som nav i organisationen och hur arbetslivet har förändrats under corona-pandemin – och vad av det vi tar med oss in i framtiden.

Deltagare i sändningen: Mats Lewan/Telekom idag Partner Studio, Henrik Byström/Microsoft och Ulf Wallin/Enghouse.

Arrangör: Telekom idag Partner Studio i samarbete med Enghouse Interactive.
Plats: Webinar, länk fås efter anmälan.
Datum och tid: 2 juni kl. 10.00-11.00.
Villkor: Webinariet är kostnadsfritt.

Anmälan är stängd. 

Dagens sponsor Enghouse Interactive

Enghouse Interactive, är en ledande global leverantör av kommunikationslösningar som möjliggör utökad kundservice och omvandlar kontaktcentret från ett kostnadscenter till en kraftfull tillväxtmotor. Våra tjänster och lösningar hjälper företag att tillhandahålla meningsfulla, dagliga kundinteraktioner och utvinna värdefull statistik som kan användas för att skapa fördjupad kundlojalitet och identifiera nya möjligheter till lönsamt mervärde.
Enghouse Interactive har arbetat med Microsoft i över ett decennium och är en Microsoft Certified Gold Partner.

 

 

Om Telekom idag Partner Studio

Telekom idag är en oberoende tidning som bevakar telekombranschen. Vi förser målgruppen med relevant journalistisk material och information. I den från redaktionen fristående Telekom idag Partner Studio görs webinarier om telekombranschen med information från olika partners till tidningen.

Lär dig mer!

Professional

Whitepaper

Contact center

Karriär

Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.