Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Front AI
Premium
kontaktcenter
Därför är det viktigt med en kanalstrategi: ”Våra kunder ser fantastiska resultat”
kontaktcenter
Vilka är fördelarna med att styra kundärenden till en specifik kanal och hur gör man det i praktiken? Front AI:s lösning ska göra kunderna nöjdare samtidigt som kontaktcentret blir mer effektivt.
14 augusti 2024
Senaste artiklarna
krönika
”Dags att hoppa på tåget med AI-agenter”
2 timmar sedan
Premium
nytt jobb
Branschprofil tar klivet över till Tietoevry: ”Måste våga tänka nytt”
1 timme sedan
cybersäkerhet
Säkerhetsexperten: ”Cybersäkerhet ska inte vara ett storstadsprivilegium”
4 timmar sedan
kontaktcenter
Så ska nylanseringen ta intern kundservice till nästa nivå
1 dag sedan
Premium
IT
Ericssons cio: ”Så byggde vi 27 000 automatiseringar”
19 maj
Annons
Sponsrat av
NICE
Avslöja de 5 största AI-myterna som håller tillbaka din kundupplevelse
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024