Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
AI
Nu kan du prata med en AI-klon av Klarnas vd
Betaljätten lanserar telefonnummer som leder till en röstbot med vd:n Sebastian Siemiatkowskis röst. Techtidningen har så klart provringt numret.
34 minuter sedan
Premium
kontaktcenter
Gartner: Här är CCaaS-plattformarna med nöjdast kunder
Cisco och Genesys hamnar i topp när användarna själva betygsätter sina molnbaserade kontaktcenterplattformar.
11 juni
Premium
kontaktcenter
Han ledde H&M:s wfm-transformation: ”Vi skapade en global organisation”
kontaktcenter
När pandemin slog till för fem år sedan ökade trycket rejält på H&M:s kundserviceorganisation. Carl-Magnus Rödin tog klädjätten genom omställningen med hjälp av en ny wfm-strategi och Calabrios digitala plattform.
11 juni
kontaktcenter
Därför satsar Nordea på kundservice för seniorer
Seniorlinjen har ett särskilt telefonnummer som endast personer som är 67 år eller äldre är välkomna att ringa.
10 juni
Premium
kontaktcenter
Så kan AI-agenter användas i ditt kontaktcenter
En AI-receptionist som samlar in viktig information om ett kundärende eller en automatiserad agent som upptäcker bedrägeriförsök – det är några av användningsområdena för AI-agenter i ditt kontaktcenter.
9 juni
Premium
kontaktcenter
Connectel släpper nästa generations kontaktcenter: ”Kunskapskälla för hela organisationen”
kontaktcenter
Plattformen Atlas är helt nybyggd från grunden och ska kunna automatisera 80 procent av vissa typer av kundserviceärenden enligt Connectels vd och medgrundare Robin Leijon.
4 juni
Premium
kontaktcenter
Konsumentverket klagar på kundtjänst
I en ny rapport konstaterar Konsumentverket betydande brister i företags hanteringar av kundtjänstärenden, speciellt när det rör sig om uppsägning av avtal. Det leder till att många konsumenter har svårt att utöva sina lagstadgade rättigheter.
3 juni
Premium
kontaktcenter
Besikta lyfter kundkommunikationen med rcs-meddelanden
Bilprovningsföretaget samarbetar med Tele2 för att ersätta sms-utskick med en säkrare och mer interaktiv kommunikationslösning.
3 juni
Premium
kontaktcenter
Efter namnbytet: Anywhere Now släpper ny kontaktcenterplattform
Dialogue Cloud Neo är en ny version av bolagets molnbaserade kontaktcenterplattform för Microsoft Teams.
2 juni
Premium
Kontaktcenter
Servicenow: Här är nycklarna till ett smartare kundmöte
Kontaktcenter
Det moderna kundmötet kräver både artificiell och emotionell intelligens. Vi har träffat Victoria Rosell och Kerem Aktas från Servicenow och pratat om varför rätt strategi, processer och datakvalitet är centrala för att lyckas.
28 maj
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
AI
Nu kan du prata med en AI-klon av Klarnas vd
34 minuter sedan
Premium
säkerhet
5 tips: Så undviker du att företagsskrivaren blir ett säkerhetshot
2 timmar sedan
krönika
”Strategiska AI-investeringar en nödvändighet för telekombolagen”
3 timmar sedan
AI
De blir ny AI-partner till Åhléns: ”Vi ser stor potential”
23 timmar sedan
Premium
AI
Rapport: Säkerheten eftersatt när AI-användningen ökar
12 juni
Annons
Sponsrat av
Westbase.io
Ett nytt namn, en pålitlig kraft – Westbase.io accelererar expansionen i Norden
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024