Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
Telefoni
Nya verktyget: AI-receptionist för företag
Telefoni
Nu lanserar Telavox en AI-baserad receptionist som ska svara i telefon dygnet runt och hantera kundärenden direkt i samtalet.
48 minuter sedan
Premium
AI
Varningen: Bristfälligt skydd gör att bedragare kan klona din röst
Det är alldeles för enkelt att skapa en klon av en röst med hjälp av de verktyg som olika företag tillhandahåller. Nu varnar Consumer Reports för att detta kan utnyttjas av bedragare.
12 mars
krönika
”Kundresan ger insikter – om vi samverkar”
krönika
Jag blir alltid lika förvånad över hur kundresan – ett av de mest kraftfulla verktygen för att utveckla en organisation – används så lite och så sällan på rätt sätt. Det skriver Helén Rigamonti i en krönika.
12 mars
Premium
kontaktcenter
Mitel ska samarbeta med kontaktcenterjätten
Genesys och Mitel ska tillsammans hjälpa företag att vässa sina kundupplevelser och leva upp till regulatoriska krav.
11 mars
Premium
kontaktcenter
Så blev Tietoevry bäst på kundservice i finansbranschen
kontaktcenter
Tietoevry Banking förser ett flertal svenska banker med olika SaaS-lösningar men man erbjuder även outsourcad kundservice. Teamchefen Jenny Grahn berättar om hur man gjorde för att placera sig i topp i Brilliant Awards.
10 mars
Premium
kontaktcenter
Kundservicejätten bryter språkbarriären med AI-teknik
Transcom tar hjälp av AI-teknik från Sanas för att öka tydligheten i telefonikanalen.
7 mars
karriär
Telenor tappar kundservicechefen: ”Passion för att skapa enastående kundupplevelser”
Hassan Mustapha lämnar operatören och drar igång egen konsultverksamhet.
3 mars
Premium
kontaktcenter
De prisas för sin förbättringsresa – ”Hur vill jag själv bli bemött?”
kontaktcenter
Södertälje kommuns kontaktcenter har gjort ett rejält omtag på sitt kundfokus genom att ta fram särskilda fokusområden och satsa stenhårt på dessa. Nu prisas enheten som har fått med sig alla medarbetare på förbättringsresan.
3 mars
Premium
kontaktcenter
Sverigekollen 2024: 4 steg som ökar kundnöjdheten
kontaktcenter
Sverige tappar mark på AI-området och många kunder är fortsatt missnöjda med chattbotar. Det visar rapporten Sverigekollen från Svenskt Kvalitetsindex.
26 februari
Premium
AI
Zoom: Så effektiv är vår AI-chattbot i egna verksamheten
Hävdar att egna AI-lösningen ger en självbetjäningsgrad på 97 procent.
25 februari
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Telefoni
Nya verktyget: AI-receptionist för företag
48 minuter sedan
Premium
branschen
Europeiska företag i öppet brev till EU: ”Vi måste bryta oss ur inlåsningen”
33 minuter sedan
Industry
Lynes vänder till lönsamhet: ”Våra strategiska satsningar bär frukt”
2 timmar sedan
Premium
nätverk
Snabb tillväxt för privata nätverk – men fortsatt svalt intresse för 5g
6 timmar sedan
krönika
”Viktigt med branschstandarder för att verifiera digitalt innehåll”
7 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024