Avesta väljer Artvise

Kundtjänst Avesta kommun ville ha en enklare och mer flexibel kundtjänstlösning.
Efter en marknadsgenomlysning valde de Artvise som leverantör för kommunens servicecenter.

Avesta väljer Artvise

Ett ärendestöd som ska kunna användas av flera olika organisatoriska enheter. Detta med stor flexibilitet samt hög användarvänligt. Kravbilden från en kommun när det kommer till kundservicesystem är spretig.

Man vill ha en lösning som ska kunna användas i samtliga verksamheter – oavsett om det är förskola, vägunderhåll eller bygglovsenheten.

När Avesta kommun var på jakt efter ett nytt kundservicesystem fanns det många viktiga parameterar. Och nu står det klart att det blir Artvise som får leverera sin lösning.

– Vi är mycket glada över att Avesta kommun har valt att satsa på Artvise som IT-stöd för deras ärendehantering, säger Lars Ögren, vd på Artvise.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.