Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Apohem
Premium
kontaktcenter
Apohems kundservicechef: ”Vi vill investera mer i det personliga kundmötet”
kontaktcenter
Nätapoteket Apohem överraskar kunderna genom att svara rekordsnabbt i telefon och eftersträvar så personliga kundmöten som möjligt.
3 oktober 2023
Premium
kontaktcenter
Nätapotek låter kunderna möta experter i ett videomöte
Apohems kunder erbjuds rådgivning av en farmaceut i ett videomöte – utan att behöva boka tid i förväg.
16 december 2022
Senaste artiklarna
Premium
Säkerhet
Cyberattackerna rusar – Sverige sticker ut
13 timmar sedan
affärer
Svenska fintech-bolaget växer efter framgångsrik investeringsrunda
17 timmar sedan
Premium
Säkerhet
Larmet: AI gör attackerna snabbare, smartare och svårare att stoppa
16 april
nätverk
Ny rapport: Telenor och Tele2 når längre med höga surfhastigheter
16 april
Branschen
Här är allt du behöver veta om Eurostack
16 april
Annons
Sponsrat av
Customer First
Komplex kundservice kräver smarta lösningar – så gör iPiccolo
Annons
Sponsrat av
NICE
Avslöja de 5 största AI-myterna som håller tillbaka din kundupplevelse
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024