Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
självservice
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
I del tre av vår serie om självservice i kontaktcentret berättar Joakim Skalberg på Genesys om hur du håller koll på rätt kpi:er för att kunna följa upp och förbättra de olika självservicefunktionerna så att kundnöjdheten blir ännu bättre med tiden.
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
Hur kan ni arbeta med självservice i praktiken och kombinera det med smarta ai-funktioner? Experten Joakim Skalberg på Genesys visar upp ett konkret case i del två av Utbildnings-tv om självservice i kontaktcentret.
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
Vilka är de viktigaste trenderna inom självservice i kontaktcentret och vilka är knepen för att lyckas få nöjda kunder? Experten Joakim Skalberg på Genesys berättar om vad som är viktigt att tänka på.
3 oktober 2022
Premium
kontaktcenter
Nu öppnar Landskronas kontaktcenter: “Självservice är viktigast just nu”
kontaktcenter
En modern omnikanalslösning och ett välsmort samarbete med förvaltningarna. Det ska bli framgångsreceptet för Landskronas kontaktcenter som öppnar nästa vecka.
6 maj 2022
kontaktcenter
Experten: Så lyfter du ditt kontaktcenter
kontaktcenter
En åtgärd sticker ut som den absolut viktigaste om du vill lyfta ditt kontaktcenter till nästa nivå. Det säger André Hagberg, med mångårig erfarenhet av att leda kontaktcenter.
26 januari 2022
Senaste artiklarna
Premium
ai
Nya AI-agenter anpassas till telekombranschen
14 mars
Säkerhet
Trenden: Svårare med intrång men mer störningar och sabotage
14 mars
Premium
hållbarhet
It-jätten: Fallgropar och lärdomar från vår första CSRD-rapport
14 mars
Premium
branschen
Ciscos storsatsning: 1,5 miljoner ska få it-utbildning
14 mars
Premium
Så ska AI stoppa cyberattacker mot trådlösa nätverk
13 mars
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
Customer First
Inet satsade på en smart plattform för kundservice
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024