”Kunderna är din största outnyttjade möjlighet”
– Under de senaste tio åren har nykundsbearbetning setts som den mest effektiva modellen för tillväxt. Men sedan vi har blivit mer skeptiska till försäljning och marknadsföring har köptratten blivit mindre effektiv. Din största outnyttjade möjlighet till tillväxt är i själva verket dina befintliga kunder. Med Service Hub ger vi företag de verktyg de behöver för att utnyttja den möjligheten, säger Susanne Rönnqvist Ahmadi, VP International Marketing på Hubspot.
Det här innehåller Service Hub
* Conversations: En inkorg som samlar alla kundmeddelanden från chatt, e-post och andra kanaler på ett och samma ställe.
* Tickets: En CRM-funktion som gör det möjligt att spåra, registrera och organisera kundbehov.
* Automation: Plattformsbaserad automation som leder Tickets rätt och skapar en helpdesk.
* Knowledge Base: Ett verktyg som hjälper till att skapa enkla guider från mallar som automatiskt indexeras på Google, samt en rapporteringspanel.
* Customer Feedback: Ett verktyg för att skapa undersökningar, samla in feedback och genomföra analyser av målgruppsinsikter.
* Reporting: En ny servicepanel med rapporter som redovisar hur ditt team hanterar Tickets, hur kunder ger feedback och effekten av din Knowledge Base.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se