Vad vore vi utan teknik? Säkerligen mindre omtyckta av bortglömda älsklingar och långväga vänner. För i år skickades nästan 15 miljoner kärlekshälsningar via sms i Telias mobilnät under Alla hjärtans dag.
– När det handlar om kärlek är det självklart roligast att träffas. Men när man inte kan det är sms ett fantastiskt sätt att sprida värme och omtanke bland sina nära och kära, anser Ulrika Steg, chef för den mobila konsumentaffären på Telia.
