Ät hamburgare och få mobiltelefon

Gillar du hamburgare och behöver en ny mobiltelefon kan det vara läge att besöka McDonalds. Snabbmatskedjan ger i samarbete med The Phone House bort 10 000 mobiltelefoner av märket Samsung C260 under perioden 27 januari till 2 mars. För att få del av erbjudandet måste man köpa minst fem El Nacho Grande-menyer. Telefonen är operatörslåst till Tele2 under ett år.

– Vi har inte gjort något liknande tidigare på McDonald’s. Om det faller väl ut kan det bli fler samarbeten i framtiden. Det känns kul att vi kan erbjuda våra trogna gäster en mobil utan extra kostnad, säger Staffan Ekstam, marknadschef för McDonald’s i Sverige.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.