Tele2 lanserar idag Tele2 Player, ett abonnemang för musik i mobilen. Abonnemanget ger obegränsad tillgång till 30 kanaler med streamad musik för alla musiksmaker; från hip-hop och R’n’B till 80-talshits och schlager. Alla som tecknar abonnemanget nu, får möjligheten att köpa den allra senaste musikmobilen W200 från Sony Ericsson, eller motsvarande musikmobil, för en krona utan förhöjd månadsavgift.
Motsvarande musikpaket som ingår i Tele2 Player kan även köpas som tillvalspaket, MusicUnlimited, till valfritt abonnemang för 39 kronor per månad. Tele2 Player har en månadsavgift på 99 kronor som kunden kan ringa för. MusicUnlimited-paketet ingår under 12 månader (värde totalt 468 kr). Abonnemanget kommer att finnas hos återförsäljare och i Tele2s webbutik från och med idag.
