Ett coolt namn är inte allt. Tele2comviq kammade igår kväll hem två utmärkelser vid Ungdomsbarometerns varumärkestävling, ”Living the Brand Awards”. Tele2comviq vann kategorin ”mobiloperatörer” och rankades även som det näst hetaste varumärket samtliga kategorier, endast slagna av Coca-Cola.
Sony Ericsson vann inte oväntat i kategorin mobiltelefoner. Ärkerivalen Nokia hamnar först på tredje plats, slagen av koreanska Samsung.
