Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Billogram
Premium
kontaktcenter
Billogram: Så kan telekombranschen öka kundnöjdheten
kontaktcenter
Faktureringsföretagets årliga undersökning visar att kundnöjdheten i telekombranschen är oroväckande låg, men det finns åtgärder som kan höja den.
5 april 2024
operatörer
Operatören: ”Snällare kravhantering ger lojala kunder”
Hallon och Billogram har undersökt hur ai kan användas för att öka kundnöjdheten och minska kundernas skuldsättning. Slutsatsen är att 80 procent av alla inkassoärenden är onödiga och leder till kundförluster.
31 oktober 2023
branschen
Billogram: ”Ser stark effekt av det ekonomiska omvärldsläget”
branschen
Billogram vill förnya den föråldrade faktureringsprocessen. Vi pratar med Johan af Sandeberg, Head of Partnerships på företaget, om vad som är viktigast med fakturering, kundernas konsumtionsmönster och följderna av lågkonjunkturen.
26 september 2023
affärer
Därför byter operatören betallösning för 500 000 kunder
Bredband2 inleder ett samarbete med faktureringsföretaget Billogram i syfte att öka kundlojaliteten.
29 juni 2023
krönika
Så skapas relevans och affärsvärde i lågkonjunkturen
krönika
Höjda räntor och skenande priser – inom de flesta branscher utmanas företagen nu av prispressade och lättrörliga konsumenter. Men kanske är det just detta som telekombranschen behöver för att återigen bli het och relevant? Det skriver Johan af Sandeberg på Billogram i en krönika.
25 april 2023
telefoni
Svenskarna prioriterar telekomtjänster i kärvare tider
Få svenskar skulle spara in på telefoni och bredband även om vi står inför en ekonomisk kris. Det visar en undersökning som beställts av Billogram.
18 november 2022
Krönika
Carl Lindberg: ”Ekonomisk oro ställer nya krav på kundupplevelsen”
Krönika
När kampen om kunderna i telekombranschen trappas upp måste du fokusera på att skapa en god kundupplevelse. Billlograms vice vd Carl Lindberg berättar om strategierna som används av de företag som lyckas bäst med detta i en gästkrönika.
27 september 2022
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Dagligvaruhandeln tappar kraftigt i kundnöjdhet
5 timmar sedan
IT
Hypervisorn fasas ut – ny lösning ska ta Kubernetes närmare hårdvaran
7 timmar sedan
Premium
Samarbetsverktyg
Unik genomgång: Så stor är Microsoft-dominansen ute bland kommunerna
11 timmar sedan
Premium
AI
AI-expertens sju bästa Copilot-tips
11 timmar sedan
krönika
”Datacenterbranschen står inför sin största prövning – nu krävs smartare lösningar”
12 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Customer First
Komplex kundservice kräver smarta lösningar – så gör iPiccolo
Annons
Sponsrat av
Westbase.io
Ett nytt namn, en pålitlig kraft – Westbase.io accelererar expansionen i Norden
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024