Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
ChatGPT
Premium
kontaktcenter
7 sätt att använda generativ ai i kontaktcentret
Automatisk uppdatering av kunskapsdatabaser och funktioner för att bygga en digital assistent inom loppet av några minuter. Det är några av de sätt som generativ ai kan användas i kontaktcentret.
21 mars
Premium
chattbotar
Ronnebys chattbot kopplas upp mot ChatGTP
chattbotar
Den digitala ai-assistenten Sam uppdaterades när Ronneby kommun öppnade sitt kontaktcenter.
15 augusti 2024
Premium
ai
Offentlig sektor får egen ChatGPT-utmanare
AI Sweden tar fram en ai-assistent som är anpassad för svensk offentlig sektor.
12 december 2023
Premium
Säkerhet
Withsecure: Så påverkar ai-explosionen cybersäkerheten
Säkerhet
Det senaste årets ai-revolutionen påverkar alla branscher. Cybersäkerhetssektorn är definitivt inget undantag. Nyligen anordnade Withsecure ett seminarium kring hur företag ska tänka kring det förändrade hotlandskapet.
25 september 2023
Premium
kontaktcenter
Genesys om ChatGPT: ”Generativ ai är redan standard i vår plattform”
kontaktcenter
Kontaktcenterleverantören Genesys ser att intresset för generativ ai växer snabbt och erbjuder redan integration med flera olika lösningar för den omtalade tekniken.
22 september 2023
Premium
AI
Varannan svensk positiv till att använda ChatGPT i jobbet
Hälften av svenskarna tror att ChatGPT och liknande ai-tjänster kommer att kunna hjälpa dem på olika sätt i deras arbete framöver. Men samtidigt använder bara 17 procent av dem ai-tjänster i jobbet i dagsläget.
26 juni 2023
Premium
kontaktcenter
Telia använder generativ ai i sin nya chattbot
kontaktcenter
Snart kommer Telias kontaktcenterplattform Ace att förstärkas med ny ai-funktionalitet. Det avslöjar utvecklingschefen Mathias Johansson.
26 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Telia-experten om generativ ai: ”Vi får intellektuella superkrafter”
kontaktcenter
Emma Berglund från Telia kom till Telekom idags konferens Connect23 för att berätta om den snabba utvecklingen på ai-området och hur den påverkar kundmötet.
19 maj 2023
AI
Open source-plattform säkrar användningen av ChatGPT
Samarbetsplattformen Mattermost utökas med funktioner för generativ ai.
16 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Svensk kontaktcenterplattform får stöd för ChatGPT
kontaktcenter
Customer First har integrerat OpenAI:s tjänst för att snabbt kunna erbjuda svarsförslag på kundernas frågeställningar.
3 maj 2023
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
Molnet
Google-toppen: ”Kan bli som TCP/IP för agent-eran”
19 timmar sedan
KRÖNIKA
Krönika: ”Detta blir min sista sommar utan en AI-agent”
4 juli
Premium
branschen
Consid tecknar omfattande ramavtal med Svenska kraftnät: ”Glada att ha fått förtroendet”
4 juli
Premium
branschen
Globalconnect bygger ny sjökabel – investerar 157 miljoner
3 juli
branschen
Microsoft i ny varselvåg – säger upp 9000 anställda
3 juli
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
Voxo
Tre steg som lyfter din coachning!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024