Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
ChatGPT
Premium
chattbotar
Ronnebys chattbot kopplas upp mot ChatGTP
chattbotar
Den digitala ai-assistenten Sam uppdaterades när Ronneby kommun öppnade sitt kontaktcenter.
15 augusti 2024
Premium
ai
Offentlig sektor får egen ChatGPT-utmanare
AI Sweden tar fram en ai-assistent som är anpassad för svensk offentlig sektor.
12 december 2023
Premium
Säkerhet
Withsecure: Så påverkar ai-explosionen cybersäkerheten
Säkerhet
Det senaste årets ai-revolutionen påverkar alla branscher. Cybersäkerhetssektorn är definitivt inget undantag. Nyligen anordnade Withsecure ett seminarium kring hur företag ska tänka kring det förändrade hotlandskapet.
25 september 2023
Premium
kontaktcenter
Genesys om ChatGPT: ”Generativ ai är redan standard i vår plattform”
kontaktcenter
Kontaktcenterleverantören Genesys ser att intresset för generativ ai växer snabbt och erbjuder redan integration med flera olika lösningar för den omtalade tekniken.
22 september 2023
Premium
AI
Varannan svensk positiv till att använda ChatGPT i jobbet
Hälften av svenskarna tror att ChatGPT och liknande ai-tjänster kommer att kunna hjälpa dem på olika sätt i deras arbete framöver. Men samtidigt använder bara 17 procent av dem ai-tjänster i jobbet i dagsläget.
26 juni 2023
Premium
kontaktcenter
Telia använder generativ ai i sin nya chattbot
kontaktcenter
Snart kommer Telias kontaktcenterplattform Ace att förstärkas med ny ai-funktionalitet. Det avslöjar utvecklingschefen Mathias Johansson.
26 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Telia-experten om generativ ai: ”Vi får intellektuella superkrafter”
kontaktcenter
Emma Berglund från Telia kom till Telekom idags konferens Connect23 för att berätta om den snabba utvecklingen på ai-området och hur den påverkar kundmötet.
19 maj 2023
AI
Open source-plattform säkrar användningen av ChatGPT
Samarbetsplattformen Mattermost utökas med funktioner för generativ ai.
16 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Svensk kontaktcenterplattform får stöd för ChatGPT
kontaktcenter
Customer First har integrerat OpenAI:s tjänst för att snabbt kunna erbjuda svarsförslag på kundernas frågeställningar.
3 maj 2023
AI
Microsoft Teams får inbyggd AI-assistent
Microsofts nya ai-assistent Copilot kommer att integreras i Microsoft Teams och de övriga 365-apparna.
17 mars 2023
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
Nytt jobb
Han blir ny chef för Cisco i norra Europa: ”Pärs ledaregenskaper och långa erfarenhet blir mycket viktiga…”
6 timmar sedan
Molnet
Telenor inblandade i stor sammanslagning – bildar norsk molnutmanare som ska utmana jättarna
9 timmar sedan
krönika
”Skandinaviska techbolag: dags att tänka större!”
9 timmar sedan
AI
Nvidia-toppen: ”AI är underskattat i telekombranschen”
10 timmar sedan
branschen
Nu lanserar Techtidningen nyhetsbrevet Industry
11 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
Customer First
Inet satsade på en smart plattform för kundservice
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024