Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Enghouse
branschen
Enghouse-profilen byter team – här är Radek Zalewskis nya jobb
Ökat fokus på integration med Microsoft Teams när Radek Zalewski lämnar kanadensiska mjukvarujätten och går till Tendfor.
21 oktober 2022
Premium
kontaktcenter
Därför köper Enghouse svenska kontaktcenterplattformen
kontaktcenter
Varumärket Competella kommer att finnas kvar och plattformen ska utökas med nya funktioner efter förvärvet.
29 juni 2022
Premium
kontaktcenter
Enghouse: Digitala kanaler är här för att stanna
De digitala kanalerna är här för att stanna i kontaktcentret. Det konstaterar Enghouse Interactive i en ny rapport.
18 maj 2022
Premium
kontaktcenter
Därför bör du planera för kundmöten i metaverse
kontaktcenter
Teknikchefen på Enghouse Interactive tycker att företag redan i dag ska förbereda sig för kundinteraktioner med hjälp av teknik som virtual reality.
29 mars 2022
Premium
kontaktcenter
Enghouse Trio knyts närmare Microsoft Teams
Kontaktcenterplattformen fokuserar på hybrida arbetsmiljöer i nya versionen.
22 mars 2022
Enghouse
Mer chatt och Skype när Trio uppdateras
Enghouse
Enghouse tar hjälp av Vergic för att få vassare funktioner för chatt till Trio Enterprise. Men samtidigt öppnas kontaktcenterplattformen för smidigare integrationer även mot andra verktyg för digitala kundkontakter.
10 juni 2016
Kontaktcenter
Sista stora uppdateringen av Trio Enterprise
Enghouse har nu släppt version 5.0 av Trio Enterprise. Det är den sista stora uppdateringen innan plattformen i slutet av nästa smälter samman med uppköpta Vision 80/20. Bland nyheterna återfinns en automatisk agent för uppsökande telefoni.
19 december 2013
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
IT
De inleder ett nytt nordiskt molnpartnerskap – fokus på datasuveränitet
12 timmar sedan
De viktigaste artiklarna om Microsoft Teams 2025
13 timmar sedan
Premium
AI
Rapport: Kostnaderna riskerar att skena för AI-användning
13 timmar sedan
AI
Rapport: Nordiska företag får vänta längre på avkastning från AI-satsningar
15 timmar sedan
TREND-KALENDERN
#22 Johan Christenson, Cleura: ”Balanserar obalansen”
16 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Customer First
Så får ni ut full effekt av AI inom kundtjänst
Annons
Sponsrat av
NomoFomo Insights
Alfa cyborgs – är de framtidens supermänniskor?
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
branschen
TechTorsdag: Vad kan vi förvänta oss av techåret 2026?
19 december
AI
TechTorsdag: Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen?
28 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 3/3)
20 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november