Net1:
”Kunderna får sköta m2m själva”
Operatören Net1 intar en lite annorlunda m2m-strategi. Istället för att erbjuda egna telematiklösningar väljer de att nöja sig med anslutningarna.
– Kunderna är oftast överlägsna oss ändå, menar cto Gösta Kallner.
9 oktober 2012