Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
röstbotar
Premium
kontaktcenter
Så lyckas du med moderna röstbotar: ”En röstbot är inte bara en talande chattbot”
kontaktcenter
En modern röstbot erbjuder helt andra möjligheter än en chattbot och tekniken går snabbt framåt. Men det gäller att skräddarsy dialogen och träna upp boten fortlöpande om man vill uppnå riktigt goda resultat enligt Cecilia Drott Kisch på Voice Provider.
7 maj
ai
Svenskt techbolag lanserar ai-tomte som talar 30 språk
Real Talk har startat en telefonlinje till tomten som i den här inkarnationen kan tala hela 30 språk. – Vi öppnar portarna in i sagoland, säger Real Talks vd Tor Rauden Källstigen.
11 december 2024
Premium
Kontaktcenter
Därför ska ditt företag ha en egen röstidentitet
Kontaktcenter
Röstbotar väntas få en allt viktigare roll i kontaktcentret de kommande åren. Men vilken röst ska ditt företag välja? Svenska Readspeaker är ett av de företag som hjälper dig att ta fram en unik röstidentitet.
8 juni 2022
Premium
Kontaktcenter
Så vill Audiocodes ge röst åt din chattbot
Kontaktcenter
Användningen av chattbotar ökar snabbt, men det är röstbotar som väntas leda till det stora genombrottet för tekniken. Audiocodes erbjuder en färdig lösning för företag som vill ge röst åt sina chattbotar.
4 maj 2022
Senaste artiklarna
Premium
operativsystem
Kinesiska jätten lanserar datorer med eget operativsystem
8 timmar sedan
Premium
AI
Så ska Optimizelys AI-teknik stärka digitala kundrelationer
10 timmar sedan
IT
Så ersatte Akademiska Hus VMware
11 timmar sedan
Molnet
Ny molnbaserad dataplattform rullas ut hos Telenor
20 maj
krönika
”Dags att hoppa på tåget med AI-agenter”
20 maj
Annons
Sponsrat av
Customer First
Komplex kundservice kräver smarta lösningar – så gör iPiccolo
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024