Gillar du hamburgare och behöver en ny mobiltelefon kan det vara läge att besöka McDonalds. Snabbmatskedjan ger i samarbete med The Phone House bort 10 000 mobiltelefoner av märket Samsung C260 under perioden 27 januari till 2 mars. För att få del av erbjudandet måste man köpa minst fem El Nacho Grande-menyer. Telefonen är operatörslåst till Tele2 under ett år.
– Vi har inte gjort något liknande tidigare på McDonald’s. Om det faller väl ut kan det bli fler samarbeten i framtiden. Det känns kul att vi kan erbjuda våra trogna gäster en mobil utan extra kostnad, säger Staffan Ekstam, marknadschef för McDonald’s i Sverige.
