Ny funktionalitet
Så vad har då hänt konkret? Jo, man har utvecklat en ny videomotor som ger bättre kvalitet i både bild och ljud vid möten. Vidare har man lagt till en funktion för handuppräckning, samt sett till att administratörer nu kan kontrollera mötesgästernas deltagande och ovanpå allt har man en utvecklad chattfunktion.
– Vår interna Customer Success-grupp dokumenterar löpande återkoppling från kunder och partners med målet att tidigt fånga upp våra kunders behov för den fortsatta utvecklingen av våra egenutvecklade kommunikationstjänster. Vår målsättning är alltid att säkerställa kundnytta och att vi tillsammans med våra användares feed-back fortsätter att utveckla säkra kommunikationstjänster som både följer regulatoriska krav och är relevanta. Återkopplingen från våra kunder och användare föds löpande in i våra utvecklingsprocesser och styr våra prioriteringar för att fortsätta att utveckla produkter för framtidens kommunikationsverktyg, säger Jón Grétar Guðjónsson, VD på Compodium.
Samtliga användare kommer att vara migrerade till den nya versionen till hösten.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se