Det är efter en revision som Cisco valt att belöna Conscia Group med utmärkelsen ”Cisco Advanced Customer Experience Specialization Partner”.
– En kundupplevelse i världsklass över hela lösningarnas livscykel är av avgörande betydelse för att kunderna ska lyckas och en viktig konkurrensfördel för oss. Bra gjort, Conscia, grattis till er fina prestation, säger Kim Sonn på Cisco EMEAR North.
Enligt Conscia är det tack vare närheten till kunden som man lyckats uppnå sin nya status. Det samt att företaget hela tiden försöker ligga i framkant för att snabbt kunna ta del av- samt implementera nyheter från Cisco.
– Idag handlar det om värde, inte teknik eller hårdvara. När funktioner levereras av mjukvara som förändras på månadsbasis måste man som IT-leverantör vara mycket närmare kundens verksamhet. Användarna har makten idag – och med CX-specialiseringen säkerställer vi att Conscia kan bistå med den bästa kundupplevelsen, säger Bengt Lundgren, VD för Conscia Sverige.