Kentor förlänger avtalet med Com Hem

Telecomputingbolaget Kentor har förnyat avtalet med Com Hem om fortsatt förvaltning av Com Hems administrativa system för kundhantering, billing- och ärendehantering, integrationsplattformen samt webbportalen comhem.se. Avtalet sträcker sig till utgången av 2009 och är av betydande strategiskt och ekonomiskt värde för Kentor. Hur mycket pengar det faktiskt rör sig om uppgav dock inte i pressmeddelandet.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.