Här är nya integrationstjänsten från Dstny: ”Kan ge en snabb och personlig kundupplevelse”

Kontaktcenter Dstny lanserar nu Voipcube på den svenska marknaden.

Här är nya integrationstjänsten från Dstny: ”Kan ge en snabb och personlig kundupplevelse”

Voipcube är en tjänst som ger företag möjlighet att integrera sina samtal med sina befintliga system och på det sättet ge kontaktcenter-agenterna mer kundinformation samtidigt som de kan och logga kundinteraktioner tillbaka in i systemen. Integrationen ger enligt bolagen en mer effektiv och personlig kundhantering för organisationer som hanterar kundinteraktioner via samtal.

VoIPcube identifierar automatiskt inkommande samtal och visar relevant information från ERP- och CRM-system, som Salesforce, Microsoft Dynamics, HubSpot och Zendesk. Detta ska ge medarbetare möjlighet att ge snabb, personlig och träffsäker service direkt vid första kontakt.

– Med Voipcube kan våra kundserviceagenter och säljare alltid ha korrekt information vid samtal, vilket gör att de kan ge en snabb och personlig kundupplevelse, säger Niclas Bohm, produktchef för Voipcube.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.