Ragn-Sells samlar kommunikationen

Affärer Addcit och Ragn-Sells fördjupar samarbetet med nytt avtal om kommunikationslösningar.

Det nya avtalet handlar bland annat om att centralisera all kommunikation. Detta ska göras genom att Regn-Sells befintliga växlar, på samtliga orter i landet, ska ersättas med en ny lösning. Det nya systemet från Addcit innehåller en stand-alone UCS med integrationer mot bland annat Exchange, crm och Skype. Förändringarna berör över 1 000 användare och den nya lösningen förväntas vara i drift till sommaren.

– I vårt utökade samarbete med Addcit skapar vi rätt förutsättningar för att säkerställa och öka servicen till våra kunder, men även ge våra kollegor bättre förutsättningar i det dagliga arbetet – och i framtiden, säger Elisabeth Dabbech, kundtjänstchef, på Ragn-Sells i ett uttalande.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.