Svenska Comaround får kontaktcenterpris

Kontaktcenter Svenska kunskapsverktyget Comaround prisas när branschorganet Customer delar ut sina Contact Center Technology Awards.

Branschorganet Customer har delat ut årets omgång av sin utmärkelse Customer Contact Center Technology Award. Och i år har priset gulblåa toner – kunskapsverktyget Comaround får nämligen ta emot utmärkelsen.

– Vi är verkligen stolta över utmärkelsen vi fått. Det är bevis på att vårt hårda arbete lönar sig. Det känns fantastiskt att våra ansträngningar och vårt verktyg blivit uppmärksammade, säger Per Strand, grundare och vd för Comaround.

Comaround används för att dela och strukturera kunskap inom en kundservice-organisation.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.