Telenor lanserar nu Windows Live Messenger till sina mobilkunder och gör det möjligt för kunderna att chatta utan att behöva använda en dator. Tjänsten är tänkt att ingå i paketet Telenor Familj och gör det möjligt för familjemedlemmar att chatta gratis till varandra.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se
