Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
indicate me
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
krönika
Forskning visar att vi hellre vill ha feedback från människor än från AI – jag håller inte med, argumenterar Lina Bjelkmar på Indicate me i denna krönika.
17 timmar sedan
krönika
”Jag vill veta det jag INTE vet att jag vill veta”
krönika
Med AI kan vi analysera enorma mängder kunddata och upptäcka insikter som tidigare varit osynliga. Men allt börjar med en nyckelfråga: Vill jag få bekräftat det jag redan tror – eller vill jag veta det jag INTE vet att jag vill veta? Det diskuterar Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, i denna krönika.
3 september
krönika
”När tekniken går framåt blir det mänskliga allt viktigare”
krönika
Hur skapar vi rätt värde, där tekniken gör jobbet – men människan ger det mening? Det funderar Lina Bjelkmar, VD på Indicate me, över i denna krönika om balansgången mellan AI:s framfart och den mänskliga närvarons ökade betydelse.
16 juni
ai
Hon utvecklade ai-tjänst – lyfts fram som årets innovatör
ai
När Pulsen-koncernen skulle lyfta fram årets innovatör bland sina tusentals anställda föll valet på Lisa Westlund, produktutvecklingschef på Indicate me.
12 december 2024
krönika
”Brist på insiktsdriven kundservice kostar företag miljoner”
krönika
Det är dags att se kundservice som en strategisk enhet för tillväxt, inte bara som en kostnadsfaktor. Det skriver Lina Bjelkmar i en krönika.
25 november 2024
krönika
”Ai-baserade insikter från kundservice – framgångsberättelser från verkligheten”
krönika
Undrar du hur andra arbetar med ai-baserade insikter i kundservice? I den här krönikan delar Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, med sig av berättelser från verkligheten.
24 oktober 2024
krönika
”Behovet av kundinsikter ökar – är du redo att lyssna?”
krönika
Alla vet att grunden till ett framgångsrikt bolag är nöjda kunder. Kundservice är den enhet som är bolagets ansikte utåt och som tar hand om kunderna. Att ta vara på de insikter som finns i kundservice anser alla är viktigt – men detta är nu viktigare än någonsin tidigare. Det hävdar Lina Bjelkmar i denna krönika.
3 oktober 2024
krönika
”Den mänskliga faktorn – hur länge kan vi egentligen konkurrera med ai?”
krönika
Ai-tekniken förändrar snabbt landskapet för kundservice. Många vill tro att den mänskliga faktorn alltid kommer att vara oumbärlig, men kan verkligheten bli en annan? Det frågar sig Lina Bjelkmar, vd på Indicate me i denna krönika.
2 september 2024
krönika
”Kan ai snart förstå oss bättre än vi förstår oss själva?”
krönika
Med varje ny version av generativ ai ser vi hur stegen framåt inte bara är större utan också snabbare. Därför är det avgörande att förstå vad vi faktiskt vill uppnå med vår teknik och vilka data vi matar in för att få de resultat vi önskar. Det skriver Lina Bjelkmar, vd på Indicateme, i en krönika.
14 maj 2024
krönika
Krönika: ”Kostnaden för kompetens går mot noll”
krönika
När vi nu omfamnar artificell intelligens ser vi något som är lika spännande som det är revolutionerande. Det skriver ai-entusiasten och vd:n Lina Bjelkmar i en krönika.
5 december 2023
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
13 timmar sedan
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
17 timmar sedan
affärer
SJ i nytt kommunikationsavtal: ”Helt avgörande”
18 timmar sedan
Premium
digitalisering
7 tips för effektiv digitalisering: ”Slopa pilotprojekt och flytta ner it-avdelningen i källaren”
5 oktober
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så utvecklas kommunernas kontaktcenter
3 oktober
Annons
Sponsrat av
Pexip
Pexip främjar säkra möten – genom verifiering och starkt användarfokus
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024