Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
indicate me
krönika
Krönika: Den dolda stressen i kundservice
krönika
Maktspel och informationshierarkier skadar inte bara medarbetarna, utan även företagets framgång. Det skriver Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, i en krönika.
7 november 2023
krönika
Tre tips för smartare coachning i kundservice
krönika
Kundservice har en mångfald av roller och ansvarsområden och ofta vilar ansvaret för coachning på kundservicechefen, teamledaren eller quality assurance. Men hur kan coachningen bli smartare? Lina Bjelkmar ger sina bästa tips i en krönika.
2 oktober 2023
krönika
Nu finns smart teknik tillgänglig för alla – men vem vinner?
krönika
Smart teknik har blivit tillgänglig för alla och erbjuder en värld av möjligheter. Men i denna nya era av ai och språkmodeller som ChatGPT, vem kommer egentligen att vinna? Det handlar inte bara om tillgång till verktygen, utan om att kunna använda dem på ett sätt som skapar verkligt värde och nytta. Det skriver Lina Bjelkmar i en krönika.
26 maj 2023
Premium
kontaktcenter
Lina Bjelkmar: Här är de viktigaste trenderna för kundmötet just nu
kontaktcenter
Större fokus på medarbetarnas välmående och arbetsverktyg samt ökad förståelse för hur avgörande kundmötet är för företagets framgångar. Det är två trender som Lina Bjelkmar på Indicate me lyfter fram.
20 oktober 2022
Krönika
Lina Bjelkmar: ”Unga vill ha feedback – men inte från dig”
Krönika
Vad gör man som ledare när ens medarbetare törstar efter återkoppling, men tiden inte räcker till? Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, är väl bekant med fenomenet och menar att lösningen kan vara att ta hjälp av den moderna tekniken.
22 september 2022
kontaktcenter
Krönika: 5 tips för en ännu bättre kundservice
Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, vet vad som krävs för att vässa företagets kundservice. Här delar hon med sig av sina bästa tips.
21 juni 2022
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Mobiloperatörerna tappar i kundnöjdhet under 2025
13 timmar sedan
krönika
”Feedback – AI eller människa, vad föredrar du?”
17 timmar sedan
affärer
SJ i nytt kommunikationsavtal: ”Helt avgörande”
18 timmar sedan
Premium
digitalisering
7 tips för effektiv digitalisering: ”Slopa pilotprojekt och flytta ner it-avdelningen i källaren”
5 oktober
Premium
kontaktcenter
Undersökning: Så utvecklas kommunernas kontaktcenter
3 oktober
Annons
Sponsrat av
Outpost24
Applikationsbrandväggar (WAF): En illusion av fullständig säkerhet?
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024