Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
kundresan
Premium
kontaktcenter
Så lyckas du med den digitala kundresan
kontaktcenter
Digitaliseringen har förändrat hur företag ser på sin CX-strategi. Men trots det tvivlar nästan två tredjedelar av marknadscheferna på att deras nuvarande strategi är tillräcklig. Det visar en färsk undersökning från SAS Institute.
27 februari 2023
Senaste artiklarna
nytt jobb
Proact IT Group landar branschveteranen: ”Kommer bidra starkt”
1 timme sedan
Premium
AI
Varningen: Norden halkar efter inom ansvarsfull AI-användning
2 timmar sedan
Premium
branschen
Telenor slår samman nordisk IoT-verksamhet för global expansion
2 timmar sedan
Premium
IT
Skandalen bakom vårdens IT-system – i vår släpps boken om Millennium-kaoset
18 timmar sedan
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
24 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Customer First
Så får ni ut full effekt av AI inom kundtjänst
Annons
Sponsrat av
Junglemap
Piska styrelsen med morötter!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
24 timmar sedan
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni