Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Trendspaning2022
Trendspaning 2022
Ashraf Mushallah: Viktigt att välja produkter som är anpassade för den hybrida arbetsplatsen
Trendspaning 2022
Ashraf Mushallah har jobbat i Telekombranschen i ungefär 20 år, oftast med fokus på headsets. Storkundschefen på danska Jabra är näste person ut att trendspana åt Telekom idag.
2 februari 2022
Trendspaning 2022
Claes Lindholm: digitala kundupplevelsen och ai hamnar i fokus i kommunikationen
Trendspaning 2022
Solunos md Claes Lindholm spanar mot en framtid där artificiell intelligens blir en naturlig del av en modern kommunikationslösning.
27 januari 2022
Trendspaning 2022
Sara Rasmussen: Telekombranschen har klarat sig länge med medelmåttiga kundupplevelser
Trendspaning 2022
Plattforms-leverantören Telness Techs ansvarige Sara Rasmussen ser en brytpunkt när kundupplevelse lönar sig mer än låga priser i telekombranschen. Det kommer att prägla branschen de kommande åren, menar hon.
26 januari 2022
Trendspaning 2022
Anders Kasberg: Hoppas på digitala möten med mer än en person och en delad presentation
Trendspaning 2022
Anders Kasberg är tredje person ut i vår serie om trendspaningar 2022. Experten på kundmötet hoppas och tror på mer strategi i kundmötet, mer Teams-telefoni och på sikt också nya koncept för digitala möten.
25 januari 2022
Trendspaning 2022
Sara Myrén: Framtidens mötesrum och mötesformer är annorlunda utformade
Trendspaning 2022
Telenors digitala arbetsplats-expert Sara Myrén räknar med att det viktigaste ordet för 2022 blir hybrid. Både hybridmöte och hybridkontor kommer dominera på många arbetsplatser.
24 januari 2022
Trendspaning 2022
Marcus Boij: Jag trodde myndigheter skulle bli mer tillgängliga via video
Trendspaning 2022
Connect22-talaren Marcus Boij är först ut i vår serie Trendspaning 2022. En sak han trodde skulle ske 2021 var ökad tillgänglighet för video hos myndigheter och andra offentliga institutioner.
21 januari 2022
Senaste artiklarna
Premium
ai
Nya AI-agenter anpassas till telekombranschen
14 mars
Säkerhet
Trenden: Svårare med intrång men mer störningar och sabotage
14 mars
Premium
hållbarhet
It-jätten: Fallgropar och lärdomar från vår första CSRD-rapport
14 mars
Premium
branschen
Ciscos storsatsning: 1,5 miljoner ska få it-utbildning
14 mars
Premium
Så ska AI stoppa cyberattacker mot trådlösa nätverk
13 mars
Annons
Sponsrat av
Customer First
Inet satsade på en smart plattform för kundservice
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024