Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-tv
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
WFM
utbildnings-tv
Titta på Preconnect23 från Telekom idag: wfm-expert från Easypark och Teams i kontaktcentret
utbildnings-tv
I går direktsände Telekom idag Preconnect23. Nu kan du titta på sändningen som sponsrades av Calabrio. Gäster var wfm-experten Stefan Holm från Easypark och kontaktcenterexperten Anders Kasberg från Office Management.
6 oktober 2023
kontaktcenter
Zoom och Calabrio i kontaktcentersamarbete
Calabrios molnbaserade wfm-lösning integreras med Zoom Contact Center.
11 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
3 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
24 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
16 mars 2023
Premium
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
kontaktcenter
I dag använder många företag en eller flera molntjänster, men för tio år sedan var det nästan ingen som gjorde det. Responda Group var den första kunden som började använde Calabrios publika molntjänst för bemanningsplanering.
3 februari 2023
Premium
kontaktcenter
Så får du ut maximalt av wfm-verktygen
kontaktcenter
Verktygen som hjälper dig att optimera bemanningen blir allt mer avancerade. Så här använder du dem på rätt sätt för att höja effektiviteten och få nöjdare medarbetare i kontaktcentret.
2 februari 2022
Senaste artiklarna
affärer
Qlosr förvärvas av helhetsleverantören: ”Kompletterar varandra väl”
16 minuter sedan
Branschen
Så ska Elon ersätta Ringup och hitta tillväxten
22 minuter sedan
Premium
ai
Professorn om ai-chippen: ”Står inför en tid av enorma möjligheter”
58 minuter sedan
karriär
Han tar över Lenovo i Sverige: ”En ledare inom innovation”
19 timmar sedan
Premium
säkerhet
Globalconnects datalänk ska stärka säkerheten i Norden
19 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
SOTI
7 skäl till varför ni bör ha järnkoll på era mobila enheter
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024