Cellip förenklar kommunikation för trädgårdsfirma

Affärer Cellip har tagit på sig uppdraget att knyta ihop telefoni med Office 365 för trädgårdsföretaget Nelson Garden

Cellip förenklar kommunikation för trädgårdsfirma

Lösningen från Cellip bygger på Lync 365 global telefoni och ska förenkla kommunikationen för de anställda inom Nelson Garden. Det handlar om video- och konferenssamtal, e-post, fast- och mobil telefoni, med mera som kommer att integreras i en och samma kommunikationsplattform. Nelson Garden har vuxit de senaste åren och har själva sökt efter en helhetslösning för att förenkla arbetet för sina anställda.

– Integrationen med mobiltelefoni ger möjlighet att se linjestatus innan vi kontaktar varandra. Enkelheten att göra förändringar i växeln själv utan att behöva skapa ett ärende, är ytterligare ett exempel på hur Cellip Lync 365-telefoni gjort våra medarbetares vardag enklare, säger Stefan Karlsson, it-chef på Nelson Garden, i ett uttalande.

Nelson Garden har i skrivande stund 65 anställda med huvudkontor i Tingsryd, Småland.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.