Molntjänstleverantören Dstny Sverige ska fortsätta växa. För dagens kunder är samtal inte längre det självklara kommunikationsvalet när man kontaktar ett företag. I stället har alternativ som livechattar, sociala medier, e-post och webbformulär växt i popularitet. Utifrån bland annat dessa insikter från marknaden samt dialog med kunder identifierade Dstny ett behov att bredda sitt affärsområde utöver telefonitjänster. MyDstny Omnichannel som det nya kommunikationsverktyget heter innehåller en rad nya funktioner.
Dstny växlar upp – lanserar ny omnikanal
Branschen
Dstny Sverige breddar portföljen och lanserar ett nytt kommunikationsverktyg, en omnikanal för en förbättrad kundupplevelse.

Någonting är fel
Läs vidare – starta din prenumeration

– Efter pandemin har det blivit alltmer märkbart att antalet kommunikationskanaler ökat och att enbart telefoni inte längre är det självklara valet. Detta har inte bara påverkat telekombranschen men även våra kunder som nu har ett utökat behov. För att möta behovet var lösningen självklar för oss, vi behövde bygga en kommunikationslösning som samlar alla kanaler på ett ställe. Resultatet blev MyDstny Omnichannel. En enkel och användarvänlig omnikanalslösning som kommer underlätta och effektivisera arbetet för många av våra kunder, säger Claes Lindholm, vd, på Dstny Sverige i en kommentar.
