Evoko och Isicom lanserar Minto

Telefoner Evoko och Isicom slår sina påsar ihop och lanserar Minto, en konferenshögtalare för upp till 20 personer.

Evoko och Isicom lanserar Minto

Anslutning från mobilen till Minto sker med den medföljande ljudkabeln eller via bluetooth, medan datorn kopplas in via usb, som även den följer med.

– Vi på Isicom är oerhört glada och stolta över vårt nya samarbete med Evoko. Vid vårt inledande möte kände vi direkt att våra företagskulturer och syn på marknaden stämde väl överens. Vi är övertygade om att Minto kommer att tillföra ett stort värde hos våra befintliga återförsäljare och slutanvändare runt om i landet, säger Magnus Ohlin, vd på Isicom.

Minto släpptes ut på marknaden första gången 2014.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.