Uppgraderar för säkrare och snabbare

Kontaktcenter Den senaste versionen av Puzzels molnbaserade kontaktcenterlösning uppgraderas med nytt integrations-api samt möjligheter för säkrare automation.

Uppgraderar för säkrare och snabbare

Puzzel, före detta Intelecom, lanserar en ny version av deras flerkanaliga molnbaserade kontakcenterlösning med nya funktioner för schemaläggning och kampanjhantering.

En av de nya funktionerna är en förbättrad dialer för att schemalägga framtida utgående samtal enligt överenskommen tid. Kunder ska numera kunna begära återuppringning via webben och där ange dag och tid för samtalet. Om agenten inte svarar skickas samtalet automatiskt till en kollega. På så vis ska inga samtal gå förlorade.

Nytt api förenklar

En annan förbättring är ett nytt api, (application programming interface), som ska möjliggöra enklare import av kundinformation från stödsystem och databaser. Administratörer kan nu lägga till, ta bort eller ändra kundkontaktuppgifter i befintliga listor och på så vis spara tid.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan