Kundupplevelsen formas av alla de moment som kundresan innehåller – oavsett om vi pratar om ett inköp av en vara eller tjänst, eller om det rör sig om ett sjukhusbesök eller tågresa.
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
Utbildnings-tv Helén Rigamonti är CX-expert och vet vad som krävs för att lyckas arbeta kundfokuserat. I detta avsnitt av Utbildnings-tv berättar hon om de viktigaste verktygen och fallgroparna du måste undvika.

Någonting är fel
Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Techtidningen premium
Läs vidare – starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in och läs vidare.
Inom CX-arbete lägger man stor vikt vid att gå i kundens skor. Om detta vet CX-experten Helén Rigamonti det mesta. Hon har många års erfarenhet av kundarbete i vitt skilda branscher och sektorer – och hon är aktuell med boken Customer Experience Management på Svenska, som fick priset Årets marknadsföringsbok 2024, enligt Sveriges marknadsförbund.
Det här är första avsnittet av tre delar i en serie som vår systertidning Kvalitetsmagasinet ligger bakom. Här hittar du alla tre delarna.