Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-tv
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Dstny
kontaktcenter
Undersökning: två av tre tycker att kundservice är för långsam
Långa väntetider i kundservice är något som irriterar två av tre kunder i Sverige enligt telekomföretaget Dstny.
28 september 2023
kontaktcenter
Dstny bygger vidare på Connect Me-plattformen
Stöd för fler kanaler och chattbotar som kan arbeta sida vid sida med mänskliga kundservicemedarbetare. Det är några av nyheterna i Dstnys molnbaserade plattform Connect Me.
8 maj 2023
Telefoni • UPPDATERAD
Unik kartläggning: Här är molnväxelguiden 2022
Telefoni • UPPDATERAD
För andra året i rad kartlägger Telekom idag molnväxlarna som finns på den svenska marknaden. I år är 24 växlar med i undersökningen.
7 december 2022
Premium
Operatörer
Claes Lindholm: Så prioriterar Dstny SE företagsaffären 2023
Innovation, service samt bredare moln-portfölj. För Dstny Sverige är prioriteringarna för kommande år klara. Det säger företagets chef Claes Lindholm
14 november 2022
Teams
Dstnys Teams-lösning prisat vid Saas Awards
”Bästa Saas-produkt för kommunikation, samarbete eller konferens”. Den utnämningen fick Dstny Automates Call2Teams-lösning vid SaaS Awards.
13 september 2022
Premium
kontaktcenter
Experten: Här är de viktigaste cx-trenderna just nu
kontaktcenter
Har du full koll på kundresan och den senaste utvecklingen på ai-området? Här är cx-trenderna som är viktigast just nu enligt Dstnys marknadschef Liona Islamian.
13 september 2022
Premium
kontaktcenter
Dstny-förvärv ska lyfta kundmötet med hjälp av AI
Dstny köper brittiska teknikföretaget Tactful AI, som tagit fram en egen ai-baserad kundupplevelseplattform.
27 maj 2022
Branschen
Snom och Dstny i nytt samarbete
Tyska Snom har ingått ett strategiskt partnerskap med Dstny for Service Providers. Det innebär att man nu kan erbjuda sina produkter och expertis genom den nya UCaaS-partnern.
24 maj 2022
Branschen
Solunos nya namn klart – blir Dstny
Branschen
Ett viktigt steg för att visa varumärkesidentitet och koncernenighet. Nu har Soluno, som i fjol blev uppköpta bytt namn. Från och med nu så är det Dstny som gäller.
25 februari 2022
Senaste artiklarna
affärer
MW Group förvärvar nordiskt cybersäkerhetsföretag
6 timmar sedan
säkerhet
F5 Labs: Här är de viktigaste cybersäkerhetstrenderna
7 timmar sedan
Premium
säkerhet
Digital signering med ny säkerhetsnivå: ”Högsta nivån av juridiskt förtroende”
9 timmar sedan
Premium
hårdvara
Guide: 5 anledningar att köpa en AI-pc
11 timmar sedan
kundmötet
De är bäst på kundservice i Sverige
14 februari
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024