Kan kopplas ihop med Zendesk
Telefonifunktionen har kompletteras med ai-baserade chattbotar och en omnikanalsplattform med stöd för digitala kanaler i ett och samma gränssnitt. Det finns också möjligheter att koppla ihop plattformen med olika sociala medier-appar, företagets egen webbplats och Zendesk.
Kostnadsfritt nyhetsbrev
Få den senaste uppdateringarna direkt i inkorgen.
Dstnys chattbot kan hämta information från företagets kunskapsdatabaser för att leverera högkvalitativa svar på vanligt förekommande frågeställningar. Chattboten kan också arbeta sida vid sida med de mänskliga kundservicemedarbetarna och lämna över de ärenden som blir alltför komplexa. Dessa ärenden hanteras i samma gränssnitt som alla andra kommunikationskanaler.
– Connect Me visar vårt engagemang för att förse företag med användarvänliga kommunikationsverktyg. Genom att underlätta sömlöst samarbete mellan mänskliga agenter och ai-teknik ger vi organisationer möjlighet att leverera exceptionell kundsupport som uppfyller förväntningarna hos moderna konsumenter, säger Dstnys produktchef Johan Dalström.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se