Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-tv
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
e-handel
Premium
Trend2023
Elin Trapp: Kundfokus avgörande för att lyckas i framtiden
Trend2023
Först ut att trendspana om kundmötet och kundservice inför 2023 är Elin Trapp, kundservicechef på Lyko. Hon hoppas på smartare chattbotar som inte orsakar frustration hos kunderna.
10 januari 2023
Kontaktcenter
Vaimo-förvärv ska ge lyft åt kundservice
E-handelsbyrån Vaimo köper Zendesk-specialisten The Service Corporation.
19 augusti 2022
Premium
kontaktcenter
Klarna lanserar lösning för digitala kundmöten
Ny funktion kopplar samman fysiska butiker med det digitala kundmötet.
15 juni 2022
Premium
digitalisering
Nu ska digitala plånböcker bli säkrare
En ny digital signatur ska tas fram på europeisk nivå. Arbetet kommer att leda till stora förändringar i hur vi identifierar oss och öppnar upp för bland annat digitala körkort och pass.
19 maj 2022
Premium
mobilitet
Ny lösning för kortbetalningar direkt i mobilen
Tap to pay är en lösning som gör det möjligt för företag att ta emot kontaktlösa betalningar direkt i en Android-mobil.
13 maj 2022
kontaktcenter
Apoteket redo att möta kunderna i metaverse
Kronans Apotek testar möjligheterna för e-handel i metaverse i nytt pilotprojekt.
6 maj 2022
Premium
kundservice
SAS Institute: Kundupplevelsen viktigare än någonsin
Var fjärde konsument har gått över till digital handel permanent, det visar en ny undersökning från SAS Institute. Men om inte kundbemötandet är på topp drar kunden direkt.
25 januari 2022
Premium
kontaktcenter
Därför är kundservice i centrum hos e-handlaren Lyko
kontaktcenter
De säger nej till chattbotar och ai men låter kundservice ta en central roll i organisationen. Vi har pratat med Lykos kundservicechef Elin Trapp.
21 januari 2022
Premium
kontaktcenter
E-handlare lever inte upp till kundernas höga krav
Trots ett starkt fokus på att förbättra den digitala köpupplevelsen lyckas man inte leva upp till kundernas förväntningar.
10 december 2021
Premium
kontaktcenter
90 procent anser att kundupplevelsen förbättrades under pandemin
SAS undersökning visar att många är beredda att vända sig till ett annat företag om köpupplevelsen är dålig.
30 november 2021
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
IoT
Han blir ansvarig för IoT på Tele2
15 minuter sedan
karriär
Telia Ace-chefen växlar bransch – här är nya uppdraget
2 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Experten: Därför måste du stresstesta ditt kontaktcenter
2 timmar sedan
industry
Nexer tecknar ramavtal med Försvarsmakten: ”Bevis på vår kompetens”
22 timmar sedan
Premium
kontoret
Experten tipsar: Så gör du dina mötesrum engagerande
11 februari
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024