Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
SMS
Premium
säkerhet
De vill ta fram ett säkert alternativ till sms
säkerhet
Mattermost vill utveckla meddelandeappar som skyddar mot nya cyberhot.
13 februari 2024
Premium
säkerhet
Operatörerna samarbetar – ska stoppa sms-bedrägerier
Sms-meddelanden har blivit ett vanligt verktyg för bedragare. Telekområdgivarna vill motverka detta genom ett samverkansprojekt där de fyra stora svenska operatörerna deltar.
27 november 2023
Premium
RCS
Apples helomvändning: ska erbjuda stöd för RCS-meddelanden
RCS
Från och med nästa år kommer mobila enheter från Apple kunna hantera RCS-meddelanden.
20 november 2023
Premium
kontaktcenter
Sinch erbjuder sms-konversationer i Zoho Desk
Ny funktion för tvåvägskommunikation via sms integreras med mjukvaran Zoho Desk.
21 september 2023
OTT
Så mycket tappar operatörerna när OTT-tjänsterna växer
Förlorade intäkter på 2,5 miljarder dollar nästa år – det är resultatet av att OTT-meddelandetjänster används i allt större utsträckning.
24 november 2022
operatörer
Telia släpper tjänst för RBM-meddelanden
operatörer
Ny meddelandetjänst använder sig av Googles RBM-lösning för att skicka skräddarsytt innehåll med bilder och video till Android-mobiler.
27 september 2022
operatörer
Tele2 först ut i Norden med RBM
Som första svenska operatör ger man företagskunder möjlighet att aktivera RCS Business Messaging.
15 juni 2022
Premium
kontaktcenter
Enghouse: Digitala kanaler är här för att stanna
De digitala kanalerna är här för att stanna i kontaktcentret. Det konstaterar Enghouse Interactive i en ny rapport.
18 maj 2022
Premium
kundmötet
80 procent av företagen vill konversera med kunden
Rekordstort intresse för konversationsbaserad kommunikation enligt Sinch.
14 februari 2022
Premium
kontaktcenter
Snabbt och enkelt är ledorden för paketutmanaren Instabox
kontaktcenter
Paketleverantören Instabox växer rekordsnabbt men lyckas ändå leverera kundservice i toppklass – bland annat genom att låta kunderna svara på sms.
1 december 2021
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Premium
Så ska AI stoppa cyberattacker mot trådlösa nätverk
6 timmar sedan
Premium
Industry
Red Hat: ”Alla utanför Kina känner att det är för tidigt för att prata om 6g”
6 timmar sedan
Premium
säkerhet
Säkerhetsprofilens bästa tips till it-chefen: ”Ställ rätt frågor till leverantörerna”
7 timmar sedan
Premium
AI
Varningen: Bristfälligt skydd gör att bedragare kan klona din röst
12 mars
Premium
IT
Atea i nytt avtal med Trafikverket – värt 280 miljoner
12 mars
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024