– Vår kunskap inom digitala lösningar och vår snabba, effektiva arbetsmetod gjorde det möjligt att implementera lösningen framgångsrikt. Vi är glada att stödja Hyundai och ser fram emot att följa deras utveckling, säger Anna Granö, Executive Vice President för B2B på Globalconnect.
Med Globalconnects kontaktcenter-lösning får Hyundais försäljningsagenter en enklare och mer effektiv arbetsmiljö. Alla system är samlade i ett enda gränssnitt, vilket sparar tid. Hyundai kan dessutom enkelt administrera systemet och expandera med fler försäljningsagenter i framtiden.
– En stabil och flexibel it-infrastruktur är avgörande för att vi ska kunna driva en effektiv och konkurrenskraftig verksamhet. Genom att säkerställa pålitliga internetlösningar kan vi förbättra våra digitala tjänster, optimera våra processer och tillgodose våra kunders behov på bästa sätt, säger Jeahong Kim President Hyundai Sweden AB
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se
publicerad 29 augusti 2024