1.På vilken teknik bygger er plattform?
Molnväxelguiden 2024: Bredband2 växel från Bredband2

Någonting är fel
Läs vidare – starta din prenumeration
Plattformen bygger på Dstnys teknologi i kombination med en rad andra integrerade komponenter för till ex kontakcenter mm.
2.Er största kund?
Vår största kund har cirka 4000 användare.
3. Er minsta kund?
Vi har lösningar som passar allt från en enda användare.
4. Största fördelen med er molnväxel?
Den är stabil, flexibel och enkel att komma igång med. Dessutom erbjuder den en hög grad av mobilitet för användare med många integrationsmöjligheter.
5.En nackdel med er molnväxel?
En möjlig nackdel kan vara att den initiala anpassningen hos lite större kunder med traditionell växelvana kan kräva anpassning av arbetssätt.
6.Marknad?
Vi är verksamma på den svenska marknaden.
7.Passar för?
Vår molnväxel passar perfekt för den mobila användaren som behöver en flexibel och pålitlig lösning.
8. Operatörsmöjligheter?
Vi har vårt eget Service Provider-avtal med Telia.
9.Tre viktigaste funktionerna för era kunder?
Enkel och snabb uppringning och mottagning av samtal.
Avancerade kö- och IVR-funktioner som är lättadministrerade.
Integration med andra system som AD och kalender för smidig hantering och synkronisering.
10.Grundfunktioner?
Samtalsköer och köhantering.
Automatisk växling och omdirigering av samtal (IVR).
Möjlighet att anpassa samtalsflöden för företagets behov.
Fullständiga växelfunktioner med avancerad samtalshantering.
Direktuppringning och samtalsstyrning.
Avancerad statistik och rapportering som ger insikt i samtal och köprestanda.
11. Hur kopplar ni er lösning till Microsoft Teams?
Vi erbjuder integration med Teams där linjestatus och användaraktivitet kan följas direkt i Teams-appen. Samtalsfunktionen hanteras via Direct Routing, vilket möjliggör sömlösa samtal direkt i Teams.
12. Admin av IVR-lösning?
Ja, våra kunder kan enkelt administrera sina IVR-lösningar.
13. Admin av kö-system?
Ja, administration av kö-system är en självklar del av vår lösning.
14. Lösning för statistik?
Ja, vi erbjuder avancerade statistikverktyg som hjälper våra kunder att analysera och optimera sin samtalshantering.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se