– Mitt hjärta har alltid legat på försäljningssidan – det är i mötet med våra kunder och användare som jag hittar min energi och glöd och det är också här jag kommer lägga mitt fokus framåt, säger Joakim Rosén.
Kostnadsfritt nyhetsbrev
Få den senaste uppdateringarna direkt i inkorgen.
Imbox grundades för tio år sedan och företagets molnbaserade plattform har byggts ut med allt fler funktioner genom åren.
– Imbox har vuxit från att vara en specialiserad chattleverantör till att bli en stark, stabil helhetslösning inom digital kundkommunikation, där vi samlar alla kanaler i ett och samma smidiga verktyg, säger Joakim Rosén.
– Jag ser fram emot få leda utvecklingen av Imbox för att ta oss till nya höjder, där fokus, parallellt med tillväxt, kommer att ligga på att behålla vår unika familjära känsla, närheten till kunderna, kvaliteten i våra leveranser och det engagerade, nyfikna drivet hos våra medarbetare. Vi har hela tiden vågat vara först med att testa nya saker och det kommer vi fortsätta att vara. Tack vare att all vår utveckling sker inhouse kan vi arbeta agilt och snabbfotat, baserat på vad kunderna efterfrågar, säger Joanna Björnklint Assia.
Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se
publicerad 10 februari 2023