Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Aastra
Bransch
Finns öppningar för integration
När det gäller grundläggande teknologier är Aastra och Telepo olika. Det finns ändå områden där där produktportföljerna kommer att integreras.
20 januari 2014
Bransch
Aastra köper Telepo
Bransch
Aastra köper svenska Telepo och skaffar sig därmed en beprövad molnplattform för telefoni till sme-segmentet. För Telepo innebär det bättre möjligheter att expandera internationellt.
20 januari 2014
Förvaltning
Scania tidigt iväg med Companion
Förvaltning
Scania IT har varit bollpank till Aastra i utvecklingen av administrationsverktyget Companion. Nu är de på väg att själva köra in det nya systemet i verksamheten.
10 december 2013
Aastra
Tony Shen: ”Vi blir en starkare partner”
Aastras vd Tony Shen menar att de svenska kunderna vinner på Mitels förvärv: – De kommer att få göra affärer med ett mycket större företag, som har storleken och styrkan att hänga med och hålla rätt kurs på marknaden.
28 november 2013
Telefoni
”Krympande marknad gör Aastra-affären naturlig”
Det är en tuff framtid som väntar sammanslagna Mitel och Aastra menar Telemanagements Jukka Ristijärvi. – På längre sikt skulle jag rekommendera slutkunderna att hitta en tydlig handlingsplan för framtiden, säger han.
15 november 2013
UC
MX-One-användarna gillar Mitels virtualisering
Aastra-kunderna i MX-One User Group tycker att sammanslagningen med Mitel är goda nyheter. De gillar särskilt Mitels kunskaper inom virtualisering och molntjänster.
15 november 2013
Affärer
Mitel köper Aastra
Affärer
Kanadensiska Mitel köper Aastra för 392 miljoner kanadensiska dollar. Ett av målen är att bli marknadsledande i västra Europa.
11 november 2013
Aastra
Blustar Server gratis för MX-Onekunder
Aastra
Aastras uc-miljö Blustar har ännu inte fått något stort genomslag på marknaden. Kanske får den lite mer medvind när tillverkaren nu låter kunder som kör MX-One installera serverdelen gratis.
25 oktober 2013
Kontaktcenter
Aastra öppnar Solidus för fler
I och med nästa version slutar Solidus Ecare att vara en kontaktcenterlösning bara för företag med en Aastra-växel.
17 oktober 2013
Dect
Aastra störst på dect i EMEA
Aastras dect-telefoner för företag säljer bra i EMEA. De ligger i topp i MZAs rankning för 2012.
15 oktober 2013
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Senaste artiklarna
Premium
kontaktcenter
Så lyckas du med AI-agenter i kundmötet: ”Behandla agenten som en nyanställd medarbetare”
6 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Microsofts kontaktcenter integreras med Teams Phone
9 timmar sedan
krönika
”Nu är världens bästa AI-chipp tillgängliga för svenska företag”
9 timmar sedan
Premium
IT
Stor intervju med Avanzas cto: ”Vår produkt är tech”
22 april
Premium
kontaktcenter
Kontakta vill hjälpa kundservicechefer att ta nästa kliv
22 april
Annons
Sponsrat av
Qinshift
Så kan Edge AI hjälpa nätverkshanteringen
Annons
Sponsrat av
NICE
Avslöja de 5 största AI-myterna som håller tillbaka din kundupplevelse
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024