Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Callcenter
Premium
test
Test: Jabra Engage 50 II – sitter skönt under en heldag i kontaktcentret
test
Separat kontrollenhet, maxad komfort och hög ljudkvalitet gör Jabras trådade headset till en fullträff för kontaktcentret.
8 februari 2023
kontaktcenter
Tendfors kontaktcenter landar Teams-certifiering
Helt api-baserad plattform först i världen att godkännas av Microsoft.
24 februari 2022
kontaktcenter
Telavox kontaktcenter ska ge full koll på kundresan
kontaktcenter
Telavox ger sig in på kontaktcentermarknaden med en omnikanalsplattform som fokuserar på enkelhet och som bygger på företagets erfarenhet av molnväxlar, chatt och röstsamtal.
17 februari 2022
kontaktcenter
Googles röstanalys identifierar kunden på tre sekunder
Speaker ID ger möjlighet till biometrisk inloggning med hjälp av rösten.
11 oktober 2021
Premium
Guide
Här är 2020:s unika genomgång av alla plattformar för kontaktcenter
Guide
För tre år sedan startade vi en undersökning av plattformarna för kontaktcenter på den svenska marknaden. Vid vårt treårsjubileum är undersökningen vassare än någonsin tidigare och fler leverantörer är med.
17 december 2020
UC
Jabras nya headset först med Dect klass C
UC
KÖPENHAMN. Nu släpper Jabra uppföljaren till Pro-serien. Med nya Engage-familjen skapar man möjligheten att ha tre gånger så många headsets på samma yta som idag.
11 april 2018
Callcenter
Ehelpdesk blir vassare på e-post
Kontaktcentertjänsten Servit Ehelpdesk har nått version 5.9. Bland nyheterna finns en utbyggd telefonistapplikation och smartare hantering av inkommande e-post.
10 juni 2016
Kontaktcenter
Tjänsten som gör Skype till kontaktcenter
Kontaktcenter
Ett molnbaserat kontaktcenter specialanpassat för Skype for Business. Det är senaste tillskottet på Interoutes tjänstemeny.
29 januari 2016
Kontaktcenter
Folksams kontaktcenter flyttar till Telia-molnet
Kontaktcenter
Även i den konservativa försäkringsbranschen går flyttlassen från egen drift av kommunikationsplattformarna till molntjänster. För Folksam blir det Telia Callguide som ska lyfta kundmötet framöver.
7 januari 2016
Telefoni
De fixar fackförbundets telefoni
Efter Handels går Icentrex vidare med ytterligare en kund inom fackförbundsrörelsen. Nu får de uppdraget att leverera telefonitjänster till IF Metall.
3 mars 2015
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
IT
De inleder ett nytt nordiskt molnpartnerskap – fokus på datasuveränitet
11 timmar sedan
De viktigaste artiklarna om Microsoft Teams 2025
11 timmar sedan
Premium
AI
Rapport: Kostnaderna riskerar att skena för AI-användning
11 timmar sedan
AI
Rapport: Nordiska företag får vänta längre på avkastning från AI-satsningar
13 timmar sedan
TREND-KALENDERN
#22 Johan Christenson, Cleura: ”Balanserar obalansen”
14 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
NiCE
Service på nytt: AI skapar dynamiska end-to-end-möjligheter för ett framgångsrikt kontaktcenter
Annons
Sponsrat av
Customer First
Så får ni ut full effekt av AI inom kundtjänst
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
branschen
TechTorsdag: Vad kan vi förvänta oss av techåret 2026?
19 december
AI
TechTorsdag: Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen?
28 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 3/3)
20 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november