Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Dstny
kontaktcenter
Undersökning: två av tre tycker att kundservice är för långsam
Långa väntetider i kundservice är något som irriterar två av tre kunder i Sverige enligt telekomföretaget Dstny.
28 september 2023
kontaktcenter
Dstny bygger vidare på Connect Me-plattformen
Stöd för fler kanaler och chattbotar som kan arbeta sida vid sida med mänskliga kundservicemedarbetare. Det är några av nyheterna i Dstnys molnbaserade plattform Connect Me.
8 maj 2023
Telefoni • UPPDATERAD
Unik kartläggning: Här är molnväxelguiden 2022
Telefoni • UPPDATERAD
För andra året i rad kartlägger Telekom idag molnväxlarna som finns på den svenska marknaden. I år är 24 växlar med i undersökningen.
7 december 2022
Premium
Operatörer
Claes Lindholm: Så prioriterar Dstny SE företagsaffären 2023
Innovation, service samt bredare moln-portfölj. För Dstny Sverige är prioriteringarna för kommande år klara. Det säger företagets chef Claes Lindholm
14 november 2022
Teams
Dstnys Teams-lösning prisat vid Saas Awards
”Bästa Saas-produkt för kommunikation, samarbete eller konferens”. Den utnämningen fick Dstny Automates Call2Teams-lösning vid SaaS Awards.
13 september 2022
Premium
kontaktcenter
Experten: Här är de viktigaste cx-trenderna just nu
kontaktcenter
Har du full koll på kundresan och den senaste utvecklingen på ai-området? Här är cx-trenderna som är viktigast just nu enligt Dstnys marknadschef Liona Islamian.
13 september 2022
Premium
kontaktcenter
Dstny-förvärv ska lyfta kundmötet med hjälp av AI
Dstny köper brittiska teknikföretaget Tactful AI, som tagit fram en egen ai-baserad kundupplevelseplattform.
27 maj 2022
Branschen
Snom och Dstny i nytt samarbete
Tyska Snom har ingått ett strategiskt partnerskap med Dstny for Service Providers. Det innebär att man nu kan erbjuda sina produkter och expertis genom den nya UCaaS-partnern.
24 maj 2022
Branschen
Solunos nya namn klart – blir Dstny
Branschen
Ett viktigt steg för att visa varumärkesidentitet och koncernenighet. Nu har Soluno, som i fjol blev uppköpta bytt namn. Från och med nu så är det Dstny som gäller.
25 februari 2022
Senaste artiklarna
Premium
IT
Skandalen bakom vårdens IT-system – i vår släpps boken om Millennium-kaoset
5 timmar sedan
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
11 timmar sedan
kontaktcenter
Postkodlotteriets kundservicechef: ”Kundens röst ska alltid finnas med”
12 timmar sedan
Premium
molnet
Geopolitiken ritar om molnkartan – fler CIO:er väljer lokala leverantörer
13 timmar sedan
affärer
Cleura och Tietoevry Industry tecknar långsiktigt avtal: ”Mycket stolta”
13 timmar sedan
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Annons
Sponsrat av
Cisco
Var med och forma framtiden – besök Cisco Connect den 2 december
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
11 timmar sedan
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni