Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Outsourcing
Premium
kontaktcenter
Därför bygger Telenor intern kundservice: ”Ska komma närmare kunderna”
kontaktcenter
Operatören går från ett helt outsourcat kontaktcenter till en hybridlösning där en intern kundserviceavdelning ska kunna hantera 15-20 procent av hela ärendevolymen, berättar ansvarige chefen Christoffer Lundström.
22 november 2023
Premium
kontaktcenter
Efter uppköpet av H1 Communication – Responda Groups vd om framtidsplanerna
kontaktcenter
Responda Group har hunnit med flera förvärv de senaste åren. Vi frågade kundserviceföretagets nytillträdde vd Marcus Lindqvist om hur han vill utveckla verksamheten framöver.
4 juli 2023
Premium
kontaktcenter
Guide: Så lyckas du med insourcing av kundservice
kontaktcenter
Kundservice blir inte automatiskt bättre bara för att du flyttar hem funktionen. Du måste också räkna med ökade kostnader. Det säger kundserviceexperten Stephan Johansson.
4 april 2023
Premium
kontaktcenter
De blir först med att ISO-certifiera sitt kontaktcenter
kontaktcenter
Kundserviceföretaget H1 Communication blir först i Sverige med att certifera sin verksamhet i enlighet med den globala standarden för kontaktcenter. För Telekom idag berättar man om vägen dit samt fördelarna med att följa standarden.
18 januari 2023
Premium
kontaktcenter
Outsourcing av kontaktcentret – det här bör du tänka på
kontaktcenter
Tekniken är inte den stora utmaningen, det är att få er outsourcingpartner att förstå er företagskultur. Det säger Cecilia Johansen, konsult och tidigare kundservicechef med bred erfarenhet av outsourcing.
1 mars 2022
Premium
It
Rapport: De överför störst värde vid outsourcing
Tillit är A och O när det kommer till outsourcing – det slår Radar fast i en ny rapport. Och när det gäller vilket IT-bolag som excellerar inom detta och dessutom överför störst värde lyfts Advania fram.
25 oktober 2021
Affärer
Candyking förlänger med Telecomputing
Godistillverkaren Candyking förlänger sitt outsourcingavtal med Telecomputing, vilket om omfattar server- och applikationsdrift, kommunikation, support, e-post och klienthantering.
7 november 2016
Kontaktcenter
Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter
Kontaktcenter
Kundservicebolaget Goexcellent har gjort en av de mest komplexa installationerna av Incontact-plattformen, anser leverantör som uppmärksammar det hela med priset Mojo.
13 oktober 2014
Kontaktcenter
Han är ny nordisk vd för Teleperformance
Efter den tidigare vd:ns avhopp för att starta eget fyller nu Teleperformance den tomma stolen med Jonas Berggren, en man ur de egna leden.
19 juni 2014
Outsourcing
Färre växelsamtal får KI att outsourca
Outsourcing
Skälen att lägga ut telefonistfunktionen variera. För Karolinska institutet handlar det om att allt färre ringer växeln.
23 januari 2014
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Fiber
Miljardaffär stärker Telenors fibergrepp i Norge
7 timmar sedan
Premium
Molnet
Google-toppen: ”Kan bli som TCP/IP för agent-eran”
7 juli
KRÖNIKA
Krönika: ”Detta blir min sista sommar utan en AI-agent”
4 juli
Premium
branschen
Consid tecknar omfattande ramavtal med Svenska kraftnät: ”Glada att ha fått förtroendet”
4 juli
Premium
branschen
Globalconnect bygger ny sjökabel – investerar 157 miljoner
3 juli
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Annons
Sponsrat av
Voxo
Tre steg som lyfter din coachning!
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024