Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter

Kontaktcenter Kundservicebolaget Goexcellent har gjort en av de mest komplexa installationerna av Incontact-plattformen, anser leverantör som uppmärksammar det hela med priset Mojo.

Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter

Per Vålvik, md på Goexcellent IT Services, fick ta emot priset i kategorin Techinnovation vid Incontacts användarkonferens ICUC i Orlando, Florida. Så här lyder Juryns motivering:

goexcellentpris

”Europabaserade Goexcellent har skickligt levererat av en av de mest komplexa installationer som någonsin gjort av Incontact-plattformen. Denna lösning hanterar alla typer av kundinteraktioner och ger möjlighet till verklig omnikanal-hantering. Medarbetarna arbetar i en frontend-applikation som är integrerad med crm-systemet. Detta möjliggör aktuell och detaljerad information till deras medarbetare om kunden, genom hela kundresan, och tillhandahåller överlägsen kontaktcenter rapportering för styrning och uppföljning!”

– I och med partnerskapet med Incontact kan Goexcellent erbjuda en marknadsledande, äkta cloud-plattform till våra outsourcingskunder och som ett kraftfullt erbjudande till kontaktcenter-marknaden. I konsumentens tidsålder är det kritiskt för oss att på ett effektivt sätt hantera omnikanal interaktioner och att ha kontroll på varje enskild kundinteraktion, säger Per Vålvik i en kommentar.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.