Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Zendesk
Premium
kontaktcenter
Zendesk köper kvalitetsexpert
Förvärvet av Klaus ger tungviktaren en mer mångsidig plattform.
1 februari 2024
Premium
kontaktcenter
Zendesk: Kraven på kundservice fortsätter att öka
Kundernas tålamod minskar samtidigt som förväntningarna på servicenivån ökar enligt en ny rapport från Zendesk.
5 oktober 2022
Senaste artiklarna
nytt jobb
Proact IT Group landar branschveteranen: ”Kommer bidra starkt”
14 november
Premium
AI
Varningen: Norden halkar efter inom ansvarsfull AI-användning
14 november
Premium
branschen
Telenor slår samman nordisk IoT-verksamhet för global expansion
14 november
Premium
IT
Skandalen bakom vårdens IT-system – i vår släpps boken om Millennium-kaoset
13 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
Annons
Sponsrat av
Pexip
Pexip främjar säkra möten – genom verifiering och starkt användarfokus
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 2/3)
13 november
AI
Hur står sig Sverige i AI-kapplöpningen – och vad bör svenska IT-ledare fokusera på?
12 november
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: It-chefens checklista för att höja säkerheten (Del 1/3)
6 november
IT
Titta på webbinariet om ”Digital suveränitet i praktiken – från beroende till beredskap”
16 oktober
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni