kontaktcenter
Vi har samlat årets viktigaste läsning om det moderna kundmötet och utvecklingen på kontaktcenterområdet.
12 december 2023
Mats Stålbröst
Det har varit ett spännande år för alla som är intresserade av kundmötet och utvecklingen på kontaktcenterområdet. Kundupplevelsen, cx, har blivit en fråga som diskuteras på högsta nivå i många organisationer, samtidigt som utvecklingen på teknikområdet fortsätter att rusa framåt, inte minst i spåren av lanseringen av ChatGPT för ett drygt år sedan.
Nedan hittar du några av årets viktigaste artiklar om kundmötet som vi har publicerat på Telekom idag under året som gått.
Telias expert om utvecklingen på ai-området
Emma Berglunds talarpunkt på vår konferens Connect23 bjöd på en spännande insyn i utvecklingen av artificell intelligens och hur vi kan ta hjälp av tekniken för att lyfta kundmötet.
Operatören Telenor går från en helt outsourcad kundservice till en hybridorganisation med kundservicemedarbetare på plats på huvudkontoret utanför Stockholm.