Inga produkter i varukorgen.
Professional
Contact Center
Industry
Utbildnings-TV
Event
Professional
Contact center
Industry
Utbildnings-TV
Event
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kundmötet
Premium
kontaktcenter
6 sätt att öka kundernas engagemang
En orsak till att kunderna väljer bort ditt företag kan vara bristfälligt engagemang. Här är åtgärderna som kan vända den negativa trenden.
24 juni
kontaktcenter
De viktigaste artiklarna om kundmötet 2024
kontaktcenter
Vi har publicerat ett stort antal intressanta artiklar om det moderna kundmötet under året som gått. Här är några av artiklarna som du inte får missa.
23 december 2024
Premium
kundmötet
Rapport: E-handlare misslyckas med kundupplevelsen
En majoritet av e-handlarna lyckas inte leva upp till Googles riktlinjer för att skapa en smidig digital användarupplevelse enligt Dynatrace.
11 december 2024
Premium
kontaktcenter
Branscherna som är bäst och sämst på kundnöjdhet – här är orsakerna
kontaktcenter
Tandvårdsbranschen får år ut och år in höga betyg gällande kundnöjdhet, och telekombranschen skattas årligen lågt. Vad är orsakerna till mönstret? Vi har pratat med en representant från varje bransch, om deras tankar kring situationen.
19 september 2024
Premium
kontaktcenter
Så hanterar du de vanligaste kundtyperna
Förmågan att förstå och bemöta människor är A och O i verksamheter med kundrelationen i fokus.
16 augusti 2024
kontaktcenter
Vårens viktigaste läsning om kundmötet
kontaktcenter
Missade du någon av våra mest lästa artiklar om det moderna kundmötet under våren? Vi har valt ut läsningen du inte vill vara utan.
8 juli 2024
Premium
kontaktcenter
Så lyfter du kundfokuset i företaget
I framtiden kommer det personliga mötet att bli ännu viktigare för resultaten. Det förutspår Kristoffer Schjött-Quist, som är entreprenör och föreläsare inom affärsrelationer.
6 juni 2024
Premium
kontaktcenter
Skyhögt kundfokus i begravningsbranschen – ”Förväntningarna enorma”
En begravningsbyrå har bara en chans att göra kunden nöjd, under en oerhört kritisk stund i livet. Vad är branschens framgångsrecept? Ulf Lernéus på SBF har svaret.
27 mars 2024
Premium
kontaktcenter
Deras ai-coach kvalitetssäkrar kundmötet
kontaktcenter
Indicate mes nya ai-tjänst coachar medarbetare till bättre kundmöten. Men den var tvungen att få extra träning för att inte vara för snäll i sin feedback. – Den satte nästan alltid högsta betyg på medarbetarna i början, säger Lina Bjelkmar.
8 januari 2024
kontaktcenter
De viktigaste artiklarna om chattbotar från 2023
kontaktcenter
Vi har samlat årets viktigaste läsning om chattbotar och hur de påverkar kundmötet.
17 december 2023
«
Äldre artiklar
Senaste artiklarna
Fiber
Miljardaffär stärker Telenors fibergrepp i Norge
6 timmar sedan
Premium
Molnet
Google-toppen: ”Kan bli som TCP/IP för agent-eran”
7 juli
KRÖNIKA
Krönika: ”Detta blir min sista sommar utan en AI-agent”
4 juli
Premium
branschen
Consid tecknar omfattande ramavtal med Svenska kraftnät: ”Glada att ha fått förtroendet”
4 juli
Premium
branschen
Globalconnect bygger ny sjökabel – investerar 157 miljoner
3 juli
Annons
Sponsrat av
HP
Workforce Experience Platform – HPs plattform ger unik support till IT-team
Annons
Sponsrat av
Techtidningen
6 anledningar till att välja native-annonsering
Techtidningen Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-TV
Till avdelningen
it
Webbinarium: Så skapar du en it-arbetsmiljö där medarbetarna trivs
16 juni
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: CX-experten om hur du arbetar kundfokuserat
1 april
IT
Titta på webbinariet om Techbarometern 2025
11 mars
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024