Molnväxelguiden 2024: Dstny från Dstny Sverige

Molnväxelguiden 2024: Dstny från Dstny Sverige

1.Teknik?

Någonting är fel

Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.

Den egenutvecklade molnbaserade plattformen Dstny for Service Providers.

2. Er största kund?

Över 5000 anknytningar.

3. Er minsta kund?

1–10 anknytningar.

4. Den största fördelen med er molnväxel?

Dstnys företagsväxel är fullt skalbar, helt operatörsoberoende och erbjuder full integrering mot Teams. Fungerar lika bra på alla enheter; mobilapp, softphone, webbläsare och IP-telefon.

5. En nackdel med er molnväxel?

Passar framförallt små och medelstora företag.

6. Marknad?

Globalt.

7.Passar för?

Små och medelstora företag.

8. Operatörsmöjligheter?

Operatörsoberoende.

9. Tre viktigaste funktionerna för era kunder?

Admin-gränssnitt, Microsoft Teams-telefoni och statistik om telefoni.

10.Grundfunktioner?

Admin-gränssnitt

Hänvisningssystem

IVR

Mobil anknytning

Telefoniststöd

Koppling till kontaktcenter-lösning

Kö-system

Röstbrevlåda

Microsoft Teams-telefoni

Annan samarbetsplattforms-koppling för telefoni

Integration med AD

Statistik om telefoni

11. Hur kopplar ni er lösning till Microsoft Teams?

Dstny integrerar med Teams via Operator Connect, Direct Routing och SIP-Trunking, vilket gör det möjligt för användare att hantera samtal direkt i Teams-gränssnittet

12. Admin av IVR-lösning?

IVR-lösningen hanteras enkelt via Dstny self-serviceportal via ett användarvänligt intuitivt gränssnitt. Här kan du enkelt koppla nummer och ljudfiler till lösningen och även spela in nya ljudfiler.

13. Admin av kö-system?

Administrationsverktyg för kösystem gör det möjligt att hantera samtalsköer med funktioner som prioritering och samtalsdirigering.

14. Lösning för statistik?

Dstny erbjuder avancerad rapportering och analys, vilket ger insikter i samtalsdata och kundinteraktioner via tillgängliga dashboards​.

Denna artikel var tidigare publicerad på tidningen telekomidag.se

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Techtidningen

Techtidningen Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Få nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.